English
Kundservice
Kundservice

Campusutveckling

Att våra campusområden utvecklas och ger lärosäten rätt förutsättningar över tid är avgörande för oss som företag. Nyckeln till framgång är att hitta nära och bra samarbetsformer med våra kunder där vi kan omsätta visioner till konkreta utvecklings- och handlingsplaner.

Mer information

Lediga lokaler

Våra kunskapsmiljöer är dynamiska platser där kärnan handlar om utbildning och forskning men också företagande och innovation. Vi har moderna labb och kontor till uthyrning på flera av våra campus.

Mer information

English
Kundservice

Campusutveckling

Att våra campusområden utvecklas och ger lärosäten rätt förutsättningar över tid är avgörande för oss som företag. Nyckeln till framgång är att hitta nära och bra samarbetsformer med våra kunder där vi kan omsätta visioner till konkreta utvecklings- och handlingsplaner.

Mer information

Lediga lokaler

Våra kunskapsmiljöer är dynamiska platser där kärnan handlar om utbildning och forskning men också företagande och innovation. Vi har moderna labb och kontor till uthyrning på flera av våra campus.

Mer information

English
Kundservice

Kundservice

Kundservice stängt efter kl 11 idag

Idag stänger kundservice klockan 11 och vi kan endast ta emot akuta felanmälningar via telefon. Om ditt ärende inte är akut ber vi dig återkomma på måndag. Du kan precis som vanligt göra felanmälningar via vår webbplats.

Har du frågor? Vi finns här för att hjälpa dig!

Vår kundservice är tillgänglig vardagar 07.30-16.00. Du når oss på telefonnummer 010 - 557 24 24 och via mejl på info@akademiskahus.se. Akuta ärenden kan ringas in dygnet runt på samma nummer.

Så här gör du en felanmälan

Följ dessa enkla steg för att anmäla ett fel. Ju tydligare du är i din beskrivning, desto snabbare kan vi hjälpa dig!

  • Typ av fel

    Välj typ av fel: Få tips på vad du kan tänka på för just det felet.

  • Beskriv ärendet

    Skriv en tydlig rubrik och beskrivning. Ju tydligare du är, desto lättare kan vi hjälpa dig!

  • Lägg till filer

    Bifoga eventuella bilder, filmer eller dokument som kan hjälpa oss att förstå problemet bättre.

  • Dela ärendet

    Om du vill kan du dela ärendet med någon annan.

  • Fyll i dina uppgifter

    Ange dina kontaktuppgifter.

  • Godkänn och skicka

    Godkänn samtycket och skicka in ärendet. Klart!

Vanliga frågor och svar

Här hittar du svaren på de vanligaste frågorna om våra tjänster och hur vi kan hjälpa dig. Om du inte hittar svaret på din fråga här, tveka inte att kontakta vår kundservice för mer hjälp.

Hitta till oss

Våra kontor ligger i Göteborg, Linköping, Lund, Stockholm, Uppsala och Umeå. Utöver detta har vi driftkontor runt om i landet. 

Skapa konto och följ dina ärenden via mina sidor

Skapa ett konto för att spara dina uppgifter, välja favoritbyggnader och enkelt följa upp dina felanmälningar. Det gör framtida felanmälningar snabbare och smidigare.

Håll dig uppdaterad med vår app Mitt Campus

I vår app Mitt Campus kan du enkelt skapa och följa din felanmälan. Du kan också ta del av nyheter och annan praktisk information om campus och byggnader där du befinner sig. Appen är gratis och finns för både Iphone och Android-mobiler.

Förvaltning i egen regi

Vår förvaltning bedrivs med hög kvalitet, resurseffektivitet och långsiktigt hållbar utveckling i fokus. Vi är stolta över att sköta fastigheterna i egen regi med drifttekniker som ansvarar för drift och skötsel av byggnaderna. Tillsammans med vår kundservice, som hanterar felanmälningar och frågor, kan vi ge snabb och effektiv support till våra hyresgäster.

1

2

3

Bild