Appen “Mitt Campus” har varit ett viktigt verktyg sedan lanseringen 2020. Men med en ökad efterfrågan på mobilanpassade webbplatser samlar vi nu allt på vår moderna plattform. Här kan du göra felanmälningar, följa flera campus och hantera dina beställningar på ett enkelt och smidigt sätt – allt utan att behöva ladda ner en separat app.
Vad betyder det för dig som användare?
- Felanmälningar och beställningar görs nu via vår webbplats.
- Nyheter och driftstörningar kan du följa för flera campus samtidigt.
- Personliga inställningar: Logga in på Mina sidor för att följa dina ärenden och välja campus. Du använder samma inloggning på webbplatsen som i appen.
Appen kommer att sluta fungera 31 mars 2025. Om du har den installerad behöver du inte göra något – den kommer bara inte längre gå att använda.
Tips! Lägg till vår webbplats som bokmärke på din telefon för snabb åtkomst!
För iPhone (Safari):
- Öppna Safari och navigera till webbplatsen du vill bokmärka.
- Tryck på delningsikonen (en fyrkant med en uppåtpil) längst ner på skärmen.
- Välj "Lägg till på hemskärmen".
- Ge bokmärket ett namn och tryck på "Lägg till".
För Android (Chrome):
- Öppna Chrome och navigera till webbplatsen du vill bokmärka.
- Tryck på de tre prickarna i det övre högra hörnet av skärmen.
- Välj "Lägg till på startskärmen".
- Ge bokmärket ett namn och tryck på "Lägg till".